Αθωώθηκε η Βέροια!
- Published in Superleague
H Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ απάλλαξε τη Βέροια με ψήφους 2-1 και ως εκ τούτου, έκρινε το Ολυμπιακός-Βέροια... πεντακάθαρο! Τι κι αν ομολόγησαν δύο ποδοσφαιριστές και ο προπονητής της φιλοξενούμενης ομάδας; Τι κι αν οι... στοιχηματικές ενδείξεις επιβεβαίωσαν τις καταγγελίες; Τι κι αν ο ανακριτής διαφθοράς τελείωσε παράγοντες που σχετίζονταν με τη Βέροια; Στην ΕΠΟ πέρα βρέχει και στην Πολιτεία συνεχίζουν να τους κοιτούν... Η Βέροια κρίθηκε αθώα και με ψήφους 2-1 παραμένει στην Super League. Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ αποφάσισε ακόμα την αθώωση του πρώην ιδιοκτήτη της Βέροιας Γιώργου Αρβανιτίδη, καθώς και του Γιώργου Λαναρή.
Η σχετική ανακοίνωση: "Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ με τη υπ΄αριθμ. 63/8-7-2015 απόφασή της απορρίπτει ως απαράδεκτη την πρόσθετη παρέμβαση της ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ. Διακρατεί και δικάζει κατ΄ουσίαν την υπόθεση ως προς την εγκαλουμένη ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ. Δέχεται κατά πλειοψηφία ότ η ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ δεν τέλεσε το διωκόμενο πειθαρχικό αδίκημα. Απορρίπτει κατά πλειοψηφία την έφεση του Υπεύθυνου Άσκησης Δίωξης Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΡΡΑ κατά 1) της υπ΄αριθμ. 218/19-5-2015 απόφασης της Π.Ε/SUPER LEAGUE, 2) του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΑΝΑΡΗ, γεν. αρχηγού της ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ, 3) του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ, προέδρου ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ και 4) της ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ ως ουσιαστικά αβάσιμη, καθώς επίσης την πρόσθετη παρέμβαση της ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ".