noodles volos banner

"Η Νίκη παλεύει με Θεούς και Δαίμονες, δεν μας έχει χαριστεί τίποτα"

"Δεν τελείωσε τίποτα ακόμη" ανέφερε ο Κώστας Βελιτζέλος μετά το σημερινό 0-0 στη συνέντευξη Τύπου, λέγοντας πως η ομάδα του ήταν κυρίαρχη και είχε τις ευκαιρίες στο δεύτερο μέρος να πάρει τη νίκη, με αποκορύφωμα το χαμένο πέναλτι. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο 48χρονος τεχνικός:

"Δυστυχώς για εμάς σήμερα δεν καταφέραμε να πάρουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα παρόλου που και στο 90 λεπτά ήμασταν ξεκάθαρα καλύτεροι μέσα στο γήπεδο. Δημιουργήσαμε κάποιες φάσεις, είχαμε το δοκάρι, μία-δύο επεμβάσεις του τερματοφύλακα πολύ καλές, με αποκορύφωμα όλων το πέναλτι στα τελευταία λεπτά. Έτσι είναι στο ποδόσφαιρο δυστυχώς. Για εμάς δεν τελειώνει τίποτα εννοείται, γιατί ούτως ή άλλως θέλαμε δύο στραβά αποτελέσματα του πρωτοπόρου, πάλι δύο θέλουμε. Έρχεται ένα παιχνίδι στο οποίο θα πρέπει να είμαστε σε ακόμη καλύτερη αγωνιστική κατάσταση σε σχέση με σήμερα, να διεκδικήσουμε αυτό που από την αρχή της σεζόν αυτή η ομάδα κερδίζει μόνο μέσα στο γήπεδο. Παλεύει με Θεούς και Δαίμονες, δεν μας έχει χαριστεί τίποτα και δεν θέλουμε να μας χαριστεί, δεν κακολογώ καθόλου την ομάδα του Ρήγα γιατί ακούγονται διάφορα, είχε στόχο το Χ και κατάφερε το πήρε. Εμείς θα πρέπει να κοιτάμε εμάς και πως θα καταφέρουμε να κερδίσουμε ακόμη κι αυτό. Δεν έχει τελειώσει τίποτα, υπάρχουν 11 αγωνιστικές ακόμη, υπάρχουν δύσκολα παιχνίδια για όλους και θα πρέπει να είμαστε ακόμη καλύτεροι για να διεκδικήσουμε αυτό που μας αξίζει. Συγχαρητήρια στον αντίπαλο προπονητή και στους παίκτες μου παρ' ότι κάποιοι δεν βρέθηκαν σε καλή ημέρα, προσπάθησαν μέχρι το τελευταίο λεπτό".

Απαντώντας σε ερωτήσεις, ανέφερε ότι “ο καθένας παλεύει με τους τρόπους του, εμείς έχουμε μόνο τις τέσσερις γραμμές του γηπέδου, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε”, ενώ ακόμη σχολίασε πως η Νίκη ήταν απόλυτα κυρίαρχη του παιχνιδιού, στο δεύτερο ημίχρονο μπήκε πιο αποφασιστικά και θα μπορούσε να προηγηθεί στις δύο φάσεις, στο δοκάρι και το σουτ του Μπαλαράμπε.