Logo
Print this page

Έσοδα που ξεπερνούν τα έξι εκατομμύρια ευρώ

Οι «ασπρόμαυροι» μπορεί να αποκλείστηκαν από τη συνέχεια, ωστόσο, με το «διπλό» που έκαναν στην Γερμανία, 1-0 απέναντι στην Ντόρτμουντ, θα εισπράξουν 5,4 εκατομμύρια ευρώ από την UEFA, χωρίς να υπολογίζονται τα χρήματα από τα εισιτήρια και τις χορηγίες οπότε τα έσοδα ξεπερνούν τα έξι εκατομμύρια ευρώ.

Αναλυτικά:
Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία έδινε φέτος σε κάθε ομάδα που συμμετείχε στους ομίλους του θεσμού μπόνους 2,4 εκατομμύρια ευρώ. Την ίδια στιγμή ο Δικέφαλος απέκτησε και 660.000 ευρώ από τους δύο προκριματικούς γύρους που πέρασε, αλλά και τα Play off.
Με την είσοδο του στους ομίλους, ο ΠΑΟΚ καρπώθηκε και ένα σημαντικό ποσό από το market pool (1,5 εκ ευρώ). Στους ομίλους για κάθε νίκη στην φάση των ομίλων θα κερδίζε 360.000 ευρώ και σε κάθε ισοπαλία θα αποκτούσε 120.000 ευρώ. Έτσι, με τη νίκη στο Ντόρτμουντ και τα τέσσερα ισόπαλα ματς (2 με Καμπάλα, 1 με Κράσνονταρ και 1 με την Ντόρτμουντ) έβαλε στα ταμεία του 840.000 ευρώ. 
Συνολικά, οι «ασπρόμαυροι» από την φετινή τους παρουσία στην Ευρώπη έγιναν… πλουσιότεροι κατά 5,760 εκατομμύρια ευρώ. Να θυμίσουμε ότι πέρσι ο ΠΑΟΚ έβαλε συνολικά στα ταμεία του μόνο 2,5 εκατομμύρια ευρώ λόγω και της συμμετοχής περισσότερων ελληνικών ομάδων στους ομίλους.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]