«Να επενδύσει η ΑΕΚ στον Πογέτ»
- Published in Superleague
Τη βεβαιότητα πως ο Γκουστάβο Πογέτ αφήνει ήδη έργο στην ΑΕΚ και την άποψη πως θα πρέπει να παραμείνει σε αυτή και μετά το τέλος της σεζόν εξέφρασε ο Δημήτρης Κολοβέτσιος. Ο αμυντικός της «Ένωσης» μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 για τα ευεργετικά αποτελέσματα της ως τώρα δουλειάς του Ουρουγουανού προπονητή, έκανε τις συγκρίσεις με τον Δέλλα, ενώ αναφέρθηκε στους στόχους της φετινής περιόδου. Παράλληλα μίλησε για τους παρτενέρ/ανταγωνιστές του στην άμυνα, ενώ έπλεξε το εγκώμιο των Γιόχανσον και Τζεμπούρ. Αναλυτικά, ο Δημήτρης Κολοβέτσιος μίλησε στους Βασίλη Βέργη και Σάββα Λιβάνιο για:
-το προπονητικό προφίλ του Πογέτ: «Είναι ένας απαιτητικός προπονητής. Του αρέσει πολύ η πειθαρχία. Θέλει να έχει εναλλακτικά πλάνα μέσα στο παιχνίδι, το είδαμε και χθες που παίξαμε με δύο επιθετικούς. Σιγά-σιγά περνά τη φιλοσοφία του στην ομάδα και δείχνουμε καλύτερο πρόσωπο».
-το αν πρέπει η ΑΕΚ να επενδύσει στον Πογέτ: «Δείχνει από τον πρώτο καιρό πως είναι ένας χαρισματικός προπονητής. Πιστεύω πως ναι, πρέπει να επενδύσει η ΑΕΚ πάνω του».
-τις διαφορές με τον Πογέτ-Δέλλα: «Ο κ. Δέλλας ήταν περισσότερο της κατοχής και της υπομονής. Ο κ. Πογέτ είναι πιο απαιτητικός, θέλει οι ρυθμοί να ανεβαίνουν κατακόρυφα. Είναι πάνω-κάτω της ίδιας φιλοσοφίας όμως. Και ο κ. Πογέτ ζητά να έχουμε εμείς την μπάλα στα πόδια μας».
-τις πολλές αλλαγές που έχουν γίνει στο αμυντικό δίδυμο της ΑΕΚ από την αρχή της σεζόν: «Κάθε παιδί που παίζει σε αυτή τη θέση έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Ο Λαμπρόπουλος είναι ένα πολύ δυνατό παιδί. Ο Τζανετόπουλος είναι χαρισματικός με την μπάλα στα πόδια, μπορεί να περάσει πολύ πιο εύκολα την μπάλα στη μεσαία γραμμή. Ο Άρθο είναι ο πιο έμπειρος της παρέας, έχει πολλές παραστάσεις από την καριέρα του. Είναι πιο εγκεφαλικός παίκτης κι όσο περνάνε τα παιχνίδια δένουμε όλο και περισσότερο».
-το αν η φετινή σεζόν είναι μεταβατική για την ΑΕΚ: «Ίσως μπορούμε να πάρουμε τη φετινή σεζόν μεταβατική. Κακά τα ψέματα θα ήταν πολύ δύσκολο από την πρώτη χρονιά να πάμε για πρωτάθλημα. Θεωρώ όμως πως το πλάνο έχει πετύχει. Θεωρώ πως πρέπει να είμαστε κοντά στον Ολυμπιακό από τη στιγμή που ακόμη δεν έχει κριθεί μαθηματικά ο τίτλος. Κακά τα ψέματα η κάλυψη της διαφοράς με τον Ολυμπιακό είναι πολύ δύσκολο να γίνει. Θα πρέπει να επικεντρωθούμε όμως στην ομάδα μας για να πετύχουμε κάτι καλό. Η δεύτερη θέση είναι ένας ρεαλιστικός στόχος, αλλά και η κατάκτηση του Κυπέλλου».
-το πώς βλέπει τους άλλους ανταγωνιστές της ΑΕΚ: «Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ έκαναν καλές κινήσεις το περασμένο καλοκαίρι, ενισχύθηκαν σημαντικά και είχαν πολύ πιο υψηλούς στόχους. Ειδικά από τον ΠΑΟΚ περίμενα πολλά περισσότερα και δεν ξέρω γιατί παρουσιάζει αυτή την εικόνα. Ο Αστέρας έχει καλή ομάδα, είναι μια παραδοσιακά καλή ομάδα τα τελευταία χρόνια, με καλούς παίκτες, έναν προπονητή που είναι 2-3 χρόνια στην ομάδα και ξέρει πώς πρέπει να προσεγγίζει τα παιχνίδια. Είναι μια υπολογίσιμη δύναμη».
-την ελληνική διαιτησία και το πόσο επηρεάζει τους παίκτες: «Εμένα δεν με επηρεάζει και δεν θα πρέπει να επηρεάζει κανέναν παίκτη. Αν είσαι συγκεντρωμένος στη δουλειά σου, είναι εύκολο. Αν υπάρχουν 1-2 αδικίες μπορεί να επηρεαστείς, αλλά πρέπει να κάνεις τη δουλειά σου. Μετά τα παιχνίδια μπορείς να συζητήσεις για τη διαιτησία, αλλά μέσα στο παιχνίδι δεν πρέπει να χωρά στο μυαλό των ποδοσφαιριστών».