Logo
Print this page

"'Ημασταν καλύτεροι, μάς έλειπε μόνο το γκολ"

Ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του, αλλά και το αποτέλεσμα, εμφανίστηκε ο προπονητής του Πυράσου, Στέφανος Ξηροφώτος, ο οποίος δήλωσε: "Παίξαμε με αντίπαλο μια ομάδα πιο έμπειρη και ιστορική, είχαμε πλάνο να πιέσουμε ψηλά και να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες μας. Τα παιδιά το βγάλαν στον αγωνιστικό χώρο, ήμασταν καλύτεροι αλλά το μόνο που μάς έλειπε ήταν το γκολ. Ξεκινήσαμε καλύτερα στον αγώνα και έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παιδιών. Εμάς μάς κάνει ο βαθμός της ισοπαλίας με αντίπαλο τον Πιερικό".

Ο Νίκος Ζαλίκας εξήρε την προσπάθεια όλων των ποδοσφαιριστών και την ομάδα του Πυράσου. Ο τεχνικός του Πιερικού συγκεκριμένα σχολίασε για τον σημερινό αγώνα: "Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν σήμερα, έδωσαν ένα μάθημα ποδοσφαίρου, σε κακό αγωνιστικό χώρο που δεν ευνοεί την ομάδα μας. Προσπαθήσαμε για τη νίκη, κρατάμε τον έναν βαθμό και κοιτάμε τη συνέχεια με περισσότερη αισιοδοξία και σοβαρότητα. Ο αντίπαλος είναι μια δυσκολοκατάβλητη ομάδα, από τις καλύτερες στο πρωτάθλημα".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]