Ανακοίνωσε την επιστροφή στη Ν. Αγχίαλο ο Πύρασος
- Published in Γ' Εθνική
"Η ευχάριστη είδηση της επιστροφής της ομάδος μας στη φυσική της έδρα ήρθε σήμερα το πρωί. Ο αγώνας Πύρασος-Αχιλλέας Νεοκαισάρειας την Κυριακή 18/10 για την 5η αγωνιστική θα διεξαχθεί στο γήπεδο της Νέας Αγχιάλου". Με αυτή την ανακοίνωση ο Πύρασος γνωστοποίησε πως επιστρέφει στην πόλη του, αφού χρειάστηκε να δώσει δύο αγώνες στο νομό Λάρισας. Μάλιστα, ευχαριστεί "για την άψογη συνεργασία και εξυπηρέτηση προς το σωματείο όλο αυτό το διάστημα των 2,5 μηνών, την ΕΠΣ Λάρισας, ιδιαιτέρως τον πρόεδρο Ζήση Γρηγορίου, το δ.σ. και τους υπαλλήλους της, τον Δήμο Φαρσάλων και ιδιαιτέρως τον Αντιδήμαρχο Γιάννη Βασιλείου, τον ΑΟ Ναρθακίου και ιδιαιτέρως τον πρόεδρο Γιάννη Τριάντη και τα μέλη του συμβουλίο Θανάση και Στάθη Λελεντζή, την Περιφέρεια Θεσσαλίας".