Σε Βελλίδη και Ουάρντα τα βραβεία της 2ης αγωνιστικής
- Published in Superleague
Ο τερματοφύλακας του ΠΑΣ Γιάννινα αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης, ενώ το γκολ του Αιγύπτιου άσου του Παναιτωλικού ψηφίστηκε ως το καλύτερο στη 2η αγωνιστική.
Σε Γιάννενα και Αγρίνιο μοιράστηκαν τα βραβεία της 2ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας. Συγκεκριμένα ο Μάρκος Βελλίδης του ΠΑΣ αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης με ποσοστό 33,12% για την εμφάνισή του στο νικηφόρο (3-1) παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στους Ζωσιμάδες, ενώ το γκολ του Αμρ Ουάρντα στον αγώνα με τον Αστέρα στην Τρίπολη (0-2) ψηφίστηκε ως το καλύτερο με ποσοστό 32,04%.
Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η διοργανώτρια αρχή: «Η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA ανακοινώνουν τα αποτελέσματα των υπηρεσιών MVP και Best Goal για την 2η αγωνιστική της Super League:
• τα αποτελέσματα του διαγωνισμού MVP: Μάρκος Βελλίδης (ΠΑΣ Γιάννινα) 33,12%, Τζαμέλ Αμπντούν (Βέροια) 16,68%, Μάρκους Μπεργκ (Παναθηναϊκός) 12,65%, Στέφανο Ναπολεόνι (Ατρόμητος Αθ.) 9,24%, Αμρ Ουαρντά (Παναιτωλικός) 8,66%, Αναστάσιος Μπακασέτας (Πανιώνιος) 7,16%, Κώστας Φορτούνης (Ολυμπιακός) 6,43%, Αντρέ Σιμόες (ΑΕΚ) 6,07%
• τα αποτελέσματα του διαγωνισμού Best Goal: Αμρ Ουαρντά (Παναιτωλικός) 32,04%, Νίκος Καρέλης (Παναθηναϊκός) 28,48%, Αναστάσιος Μπακασέτας (Πανιώνιος) 24,38%, Λούκας Βιγιαφάνες (Παναιτωλικός) 15,11%»