Logo
Print this page

"Όνειρο να παίξω με την ΑΕΚ στην Ευρώπη"

Όνειρο αποτελεί για τον Γιάκομπ Γιόχανσον η παρουσία του στην Ευρώπη με τη φανέλα της ΑΕΚ, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του. Μιλώντας στον Σουηδό δημοσιογράφο, Κρίστοφερ Στρεμ, που βρέθηκε στην Αθήνα, ο μέσος της Ένωσης αναφέρθηκε στις βλέψεις που έχει με την ομάδα του, στην προσαρμογή του, καθώς και στο μεγάλο του όνειρο που είναι η συμμετοχή στην Ευρώπη.

«Ανυπομονώ να παίξω στην Ευρώπη με την ΑΕΚ από την πρώτη στιγμή που ήρθα εδώ. Ήθελα να δοκιμάσω κάτι καινούργιο έπειτα από οκτώ σερί χρόνια στην Γκέτεμποργκ. Ήθελα την εμπειρία από κάτι διαφορετικό συγκριτικά με την Σουηδία και τις γειτονικές χώρες. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η κοινωνία στον χώρο του ποδοσφαίρου. Είναι τελείως διαφορετικός ο τρόπος ζωής εδώ και οι άνθρωποι είναι πολύ χαλαροί» είπε αρχικά.

Για την προσαρμογή του: «Τα πράγματα προχώρησαν πολύ γρήγορα για εμένα και πήρα άμεσα χρόνο συμμετοχής. Το συναίσθημα που νιώθω είναι πως παίζω σε έναν μεγάλο σύλλογο. Φυσικά και δεν νιώθω πως έγινα χειρότερος ποδοσφαιριστής επειδή έπαιξα για μισή σεζόν στην δεύτερη κατηγορία. Πιστεύω βελτιώθηκα πολύ, κυρίως στην τεχνική. Εδώ, το παιχνίδι στηρίζεται περισσότερο στην κυκλοφορία της μπάλα, ενώ στην Γκέτεμποργκ ήμασταν πιο άμεσοι. Όλη αυτή η αλλαγή με κάνει να εξελίσσομαι συνεχώς».

Για τους στόχους του τη φετινή σεζόν: «Υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός στην ομάδα επειδή έχουν έρθει αρκετοί νέοι παίκτες. Ο στόχος μου είναι να παίζω όσο το δυνατόν περισσότερο. Θέλω να διατηρήσω την θέση μου στο βασικό σχήμα».

Για τους στόχους της ΑΕΚ: «Oι περισσότεροι άνθρωποι γύρω απ’ τον σύλλογο έχουν πολύ υψηλά στάνταρ και θέτουν τους στόχους πολύ πιο πάνω. Κάποιοι ονειρεύονται την κορυφή. Σε πρώτη φάση εμείς θέλουμε η ομάδα να επιστρέψει στην Ευρώπη»

Για την εθνική ομάδα της Σουηδίας: «To βλέπω σαν μπόνους. Η προοπτική της εθνικής δεν ήταν ο παράγοντας που με έκανε να επιλέξω την ΑΕΚ. Το πρώτο που με έκανε να έρθω εδώ ήταν το περιβάλλον».

Για την θερμοκρασία στην Ελλάδα: «Η αλήθεια είναι πως δεν τα πάω καλά με την ζέστη, αλλά περιέργως λειτουργώ καλά. Όταν γυρνάω σπίτι, προσπαθώ να ξεκουραστώ και παράλληλα να είμαι σε εγρήγορση για τις προπονήσεις».

Κλείνοντας είπε: «Θα είναι μία συναρπαστική χρονιά για εμένα. Περιμένω να δω με ενδιαφέρον πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε. Το όνειρό μου είναι να παίξω με την ΑΕΚ στην Ευρώπη».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]