Αλμυριώτες δίπλα στον Παναθηναϊκό
- Published in Superleague
Ο Αλμυρός έχει ένα λόγο παραπάνω να στηρίζει τον Παναθηναϊκό, καθώς ένα δικό του παιδί φοράει την πράσινη φανέλα και διακρίνεται με το τριφύλλι στο στήθος. Στη φωτογραφία, φίλαθλοι της ομάδας από την πόλη της Μαγνησίας χθες στη Λεωφόρο για να παρακολουθήσουν την πρώτη αναμέτρηση για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Στα δεξιά διακρίνονται ο πρόεδρος του ΓΣΑ, Δήμος Περπερίδης και ο αντιπρόεδρος του συλλόγου, Βασίλης Μούζιας. Όλοι τους μετά το παιχνίδι είχαν μια σύντομη συνάντηση με τον Τάσο Λαγό, ο οποίος αγωνίστηκε σε ολόκληρο το δεύτερο ημίχρονο. Τον συνεχάρησαν για τη νίκη και του ευχήθηκαν κι από κοντά, καλή επιτυχία για τη νέα σεζόν.
Last modified onWednesday, 29 July 2015 16:17