Logo
Print this page

Στο Πήλιο την Παρασκευή οι ομάδες Κ20 και Κ17 του Ολυμπιακού

Ξεκίνησε την προετοιμασία της με την πρώτη προπόνηση το απόγευμα της Δευτέρας, η ομάδα του Δημήτρη Μαυρογενίδη στην οποία ανήκει και ο Βολιώτης, Γιώργος Αγιώτης. Η Κ-17 έχει υψηλούς στόχους στο πρωτάθλημα Super League το οποίο κατέκτησε την περασμένη περίοδο, αλλά ο πιο σημαντικός είναι να προετοιμαστούν οι παίκτες για την ομάδα Νέων.
Οι Έφηβοι θα προπονηθούν έως και την Πέμπτη στο Ρέντη και την Παρασκευή μαζί με την ομάδα Νέων, θ' αναχωρήσουν για το Πήλιο, όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας τους.
Ο προπονητής της ομάδας Δημήτρης Μαυρογενίδης μιλώντας για τη νέα σεζόν σημείωσε: "Να ευχηθούμε να έχουμε καλή χρονιά με υγεία για όλους. Στην Ακαδημία στόχος είναι η εξέλιξη των ποδοσφαιριστών. Θέλουμε μέσα από τις προπονήσεις και τα παιχνίδια στη Super League να δουλέψουν τα παιδιά και να είναι έτοιμα για το επόμενο στάδιο, που είναι η ομάδα Νέων. Με σκληρή δουλειά θα τα καταφέρουμε. Φυσικά υπάρχουν και στόχοι και όταν είσαι στον Ολυμπιακό η κορυφή είναι πάντα στόχος".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]