Συνεχίζουν Δερμιτζάκης-Αγιώτης στους Νέους του Ολυμπιακού Πειραιώς
- Published in Superleague
Στην ομάδα Κ20 του Ολυμπιακού Πειραιώς προωθήθηκε ο Ανδρέας Δερμιτζάκης. Ο νεαρός μέσος από τη Ν. Αγχίαλο -ακόμη δεν έχει κλείσει τα 17- πήρε μεταγραφή για τους "ερυθρόλευκους" το περασμένο καλοκαίρι και πανηγύρισε την επιτυχία της κατάκτησης του τίτλου στο πρωτάθλημα Κ17 της Σούπερ Λιγκ. Η η πρώτη του σεζόν στου Ρέντη αξιολογήθηκε πολύ θετικά από τους υπευθύνους της ακαδημίας.
Ο Βασίλης Πέτσης που πήγε τον Ιανουάριο από τη Νίκη Βόλου στον Ολυμπιακό δεν θα συνεχίσει, ενώ ο άλλος Βολιώτης που ανήκε στην πειραϊκή ΠΑΕ, ο Γιώργος Αγιώτης θα βρίσκεται κανονικά στο ρόστερ της Κ17.
