Logo
Print this page

Στον Ολυμπιακό Πειραιώς ο Πέτσης

Άλλος ένας μαγνησιώτης ποδοσφαιριστής εντάσσεται στην ακαδημία του Ολυμπιακού Πειραιώς. Μετά τους Αγιώτη και Δερμιτζάκη, ολοκληρώθηκε η μεταγραφή του 17χρονου Βασίλη Πέτση, ο οποίος τα τελευταία χρόνια ανήκε στην ομάδα Κ19 της ΠΑΕ Νίκη Βόλου και πλέον θα φοράει την ερυθρόλευκη φανέλα του Ολυμπιακού Πειραιώς.

Τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα ο ταλαντούχος επιθετικός τα έκανε στην Ακαδημία του Ερμή Βόλου και στη συνέχεια πέρασε από τις «Κ» του Ολυμπιακού Βόλου και της Νίκης Βόλου, όπου και αγωνίζονταν μέχρι φέτος. Ταξίδεψε για δοκιμαστικά στον Πειραιά μαζί με τον υπεύθυνο της Ακαδημίας Ερμή και επί σειρά ετών προπονητή του ιδίου, Χρόνη Σαπουνά και πλέον μετακομίζει την Τετάρτη στο προπονητικό κέντρο των "ερυθρόλευκων" στο Ρέντη. Ο Βασίλης Πέτσης μίλησε για το άλμα στην καριέρα του και δήλωσε έτοιμος να ανταποκριθεί και να αρπάξει την ευκαιρία που του παρουσιάζεται. «Δεν είναι εύκολο να αφήσεις τους φίλους και τη πόλη σου, αλλά όταν σου δίνεται μια τέτοια ευκαιρία θεωρώ ότι πρέπει να την αρπάξεις. Γι’ αυτό θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ. Πιστεύω στον εαυτό μου κι έχω πεποίθηση πως όλα θα πάνε καλά», είπε ο 16χρονος σε δηλώσεις του στο football-academies.gr.

Στην παραπάνω φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά, Χρόνης Σαπουνάς, Βασίλης Πέτσης, Γρηγόρης Γεωργάτος και Θοδωρής Ελευθεριάδης κατά την ολοκλήρωση της μεταγραφής, κάτω ο Βασίλης Πέτσης σε δράση κατά τη διάρκεια φιλικού κ19 Νίκη-ΠΑΟΚ πέρυσι στο Πανθεσσαλικό.

P1560338

P1560228

P1560265

Last modified onTuesday, 03 February 2015 09:09
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]