noodles volos banner

Κέρδισε ο ΠΑΟΚ, "φωνάζει" η ΑΕΚ

Ανώτερος ο ΠΑΟΚ, έκανε την ανατροπή στο ντέρμπι (2-1) κι άφησε την ΑΕΚ να παραπονιέται για (καθαρό) πέναλτι πάνω στον Σιμόες. 

Ο «δικέφαλος του Βορρά» αξιοποίησε τη μεγάλη ανωτερότητά του έναντι της «Ένωσης» κι έκανε δικό του (2-1) το πρώτο μεγάλο ντέρμπι της Σούπερ Λίγκας. 

Τα γκολ των Ροντρίγκες (64’) και Αθανασιάδη (πεν. 84’) τούμπαραν το προβάδισμα που είχε δώσει κόντρα στη ροή του αγώνα ο Αραβίδης (47’) και υπέγραψαν τη μεγάλη νίκη της ομάδας του Τούντορ. 

Ανεξήγητα φοβισμένοι οι «κιτρινόμαυροι», έπαιξαν σαν ΑΕΚ μονάχα στις καθυστερήσεις (όταν έχασαν μεγάλες ευκαιρίες να ισοφαρίσουν), αλλά δικαιούνται να φωνάζουν για πέναλτι του Κάτσε στον Σιμόες με το σκορ στο 1-1.