Ανοίγει κι άλλες θύρες η ΑΕΚ
- Published in Superleague
"Πανικός" επικρατεί στις τάξεις των φίλων της ΑΕΚ ενόψει του σπουδαίου ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Όπως όλα δείχνουν, όσα εισιτήρια έχουν κυκλοφορήσει έχουν ...κάνει φτερά με αποτέλεσμα η ΠΑΕ να ανοίγει ακόμα δύο θύρες στο πάνω διάζωμα για να μπορέσουν όλοι όσοι επιλέξουν να βρεθούν στο ΟΑΚΑ. Όπως αναφέρεται: «Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων της ΑΕΚ λόγω και της μεγαλης προπώλησης των εισιτηρίων του ντέρμπι, ανοίγουν και οι θύρες 6, 14 (20 ευρώ το κανονικό - 10 το παιδικό) και η θύρα 16 (15 ευρώ το κανονικό - 5 το παιδικό) στο επάνω διάζωμα του ΟΑΚΑ. Αυτές οι θύρες δεν θα πουληθούν μέσω ίντερνετ, μόνο από τα εκδοτήρια. Πλέον, είναι ανοιχτό το επάνω διάζωμα του ΟΑΚΑ από τη θύρα 6 έως και τη θύρα 16»
