Έκλεισε το πέταλο των φιλοξενουμένων ο Ατρόμητος
- Published in Superleague
Με απόφαση του Ατρομήτου (εξαιτίας των συμβάντων με την ΑΕΚ) δεν θα ανοίξει το πέταλο των φιλοξενούμενων και ο Παναθηναϊκός θα παίξει χωρίς τον κόσμο του στο Περιστέρι.
Μετά τις συμπλοκές οπαδών που ακολούθησαν τη λήξη του αγώνα Ατρόμητος-ΑΕΚ (εξαιτίας των οποίων οι δυο ομάδες κινδυνεύουν με βαριά τιμωρία), οι Περιστεριώτες αποφάσισαν να μην ανοίξουν ξανά τη θύρα των φιλοξενούμενων ως το τέλος της σεζόν.
Έτσι, οι φίλοι του Παναθηναϊκού που ετοιμάζονταν να βρεθούν στις εξέδρες για τη ρεβάνς Κυπέλλου δεν θα μπορέσουν να το κάνουν και οι «πράσινοι» θα πρέπει να διεκδικήσουν την πρόκριση στα ημιτελικά χωρίς τη συμπαράστασή τους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει
«H ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοινώνει την απόφαση της να παραμείνει κλειστή η Θύρα 1 του γηπέδου Περιστερίου μέχρι την ολοκλήρωση των εντός έδρας υποχρεώσεων της ομάδας μας για την περίοδο 2015-16. Η πώληση των εισιτηρίων του αυριανού αγώνα Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό (19.30) θα γίνει ως εξής: Την Τρίτη από το εκδοτήριο της Θύρας 4 από τις 15.00 μέχρι τις 20.00, την Τετάρτη από τα εκδοτήρια στις Θύρες 2, 4 και 7 από τις 10.00 μέχρι και την έναρξη του αγώνα. Για την αγορά εισιτηρίου είναι απαραίτητη η επίδειξη της εθνικής κάρτας φιλάθλου που από το 2009 έχει εφαρμοστεί στην ΠΑΕ Ατρόμητος. Ο κάτοχός της δικαιούται μέχρι και 2 εισιτήρια, προσκομίζοντας τον αριθμό Αστυνομικής Ταυτότητας και τον αριθμό ΑΚΜΑ του φιλάθλου υπέρ του οποίου εκδίδεται. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας φίλαθλοι της ομάδας μας παρακαλείσθε να προσέλθετε έγκαιρα για την αγορά εισιτηρίου».
