Έκπληκτος ο Μίχελ για τη θέση του προέδρου
- Published in Superleague
Ο Λούμπος Μίχελ θα είναι ο νέος πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ μετά την παραίτηση του Ιάκωβου Αγγελίδη και την αποχώρηση του Νίκου Βεζυρτζή. Ο Σλοβάκος μίλησε στα Μέσα της πατρίδας του και έμεινε… έκπληκτος από τα νέα του καθήκοντα στον «Δικέφαλο», ενώ παράλληλα ξεκαθάρισε πως δεν θα γίνει άλλη μεταγραφή στην ομάδα.
«Όλα είναι καλά, αλλά έγιναν πολύ γρήγορα. Ο πρόεδρος Ιάκωβος Αγγελίδης υπέβαλλε με επιστολή του την παραίτηση του προς τον ιδιοκτήτη του συλλόγου, Ιβάν Σαββίδη, γι’ αυτό ήταν απαραίτητο να βρεθεί ο διάδοχος του. Ο ιδιοκτήτης ζει στο Ροστόφ και είχαμε συνδιάσκεψη, μέσω του Skype, για να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση στον σύλλογο. Ο ιδιοκτήτης του συλλόγου μου πρόσφερε αυτό το πόστο κάτι που δεν το περίμενα, έμεινα εντελώς έκπληκτος», ήταν τα πρώτα του λόγια.
Και συνέχισε: «Ο ΠΑΟΚ έχει τον ιδιοκτήτη του, αυτός είναι το αφεντικό της ομάδας. Ο πρόεδρος και Εκτελεστικός Διευθυντής, είναι αυτός που φροντίζει για τη λειτουργία του συλλόγου και θα προσπαθήσω να λειτουργήσουν όλα, όπως πρέπει».
Τέλος, ερωτηθείς για νέα μεταγραφή στον ΠΑΟΚ, απάντησε: «Το μεταγραφικό παράθυρο έχει κλείσει, η σεζόν είναι σε πλήρη εξέλιξη, έτσι τώρα θα πρέπει να επικεντρωθούμε όλοι στην επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων».