Ψάχνει προπονητή ο Αστέρας
- Published in Superleague
Σε αναζήτηση προπονητή βρίσκεται ο Αστέρας Τρίπολης, καθώς λύθηκε η συνεργασία του με τον Στάικο Βεργέτη, που έκατσε για τελευταία φορά στον πάγκο του, στην ήττα με 5-0 από τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη για το Κύπελλο. Ωστόσο, ο 39χρονος θα συνεχίσει να υπηρετεί τον σύλλογο από άλλο πόσο. Περισσότερες πληροφορίες επί του θέματος θα γίνουν γνωστές προσεχώς.
Ο Έλληνας τεχνικός έκανε δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα του Αστέρα λίγη ώρα μετά το «διαζύγιο». «Αισθάνομαι την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ιδιοκτήτες και στη διοίκηση του Αστέρα που με εμπιστεύτηκαν, στο πόστο του πρώτου προπονητή, για αυτά τα δυόμιση χρόνια και που δείχνουν τη διάθεση να συνεχιστεί η συνεργασία μας. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω το προσωπικό της ΠΑΕ (προπονητικό επιτελείο, ιατρικό επιτελείο και όλους τους εργαζόμενους) για την άψογη συνεργασία που είχαμε, καθώς και όλους τους ποδοσφαιριστές με τους οποίους συνεργάστηκα και ζήσαμε μαζί όλες αυτές τις υπέροχες στιγμές σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Τέλος, να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο για την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και να ευχηθώ στον Αστέρα να πετύχει τους στόχους του, γιατί είναι η ομάδα η οποία με ανέδειξε και θα κατέχει πάντα ξεχωριστή θέση μέσα στην καρδιά μου», αναφέρει.