Logo
Print this page

"Βήμα μπροστά για εμένα ο Παναθηναϊκός"

Χαρούμενος που είναι στον Παναθηναϊκό αλλά στόχος του είναι να μιλήσουν τα αποτέλεσμα για τον ίδιο, εμφανίστηκε ο Αντρέα Στραματσόνι. Ο νέος τεχνικός των «πράσινων» παρουσιάστηκε επίσημα από την διοίκηση του «τριφυλλιού», αποκάλυψε τις πρώτες του σκέψεις για το σύστημα που θα ακολουθήσει στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, έχοντας 4 αμυντικούς και 2 επιθετικούς, ενώ ξεκαθάρισε πως ζει για τα μεγάλα ντέρμπι.

Αρχικά, την παρουσίαση του Ιταλού προπονητή… ανέλαβε ο Γιάννης Αλαφούζος, ο οποίος ανέφερε: «Ο προπονητής μας είναι νέος άνθρωπος με εμπειρίες και πολύ υψηλό επίπεδο. Ποδοσφαιρικό και μορφωτικό. Είναι ένας άνθρωπος που θα συνεχίσει την φιλοσοφία της ομάδας μας που είναι να αναδείξουμε νέους παίκτες και να βρίσκουμε και κάποιους πιο έμπειρους. Μόνο αν αναδείξουμε νέους παίκτες και βάλουμε πιο έμπειρους, με την κατάσταση στην Ελλάδα, μπορούμε να κάνουμε κάτι στην Ευρώπη. Τα κριτήρια στην Ελλάδα είναι διαφορετικά αλλά είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε εξελίξεις στα δικαστικά. Είμαι χαρούμενος που είναι εδώ ο νέος προπονητής, νιώθω ασφάλεια και του εύχομαι καλή τύχη».

Ακολούθως, ο λόγος πέρασε στον Αντρέα Στραματσόνι, ο οποίος ανέφερε αρχικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και τον τεχνικό διευθυντή που μου έδωσαν τη δυνατότητα να είμαι εδώ. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια. Ξέρω ότι έχω έρθει σε έναν σύλλογο με μεγάλη παράδοση και με πολύ φανατικούς φιλάθλους. Δεν θέλω να πω πολλά λόγια».

 

 


Και στη συνέχεια μίλησε για:
Το σύστημα που θα ακολουθήσει ο Παναθηναϊκός:
 «Όταν ένας προπονητής έρχεται στη μέση της χρόνιας έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από εκείνον που διαδέχεται. Ο προηγούμενος είχε πετύχει πολλά πράγματα. Έχω μεγάλο σεβασμό σε όλους. Έχω όμως τις δικές μου ιδέες και μέσα από τις πρώτες προπονήσεις που έχουμε κάνει είναι να καταλάβουμε τους παίκτες. Οι διευθυντές ήταν κοντά μας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Παναθηναϊκός θα παίξει με δύο επιθετικούς και τέσσερις στην άμυνα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα χρειαστούμε χρόνο για να προσαρμοστούμε στη νέα πραγματικότητα».

Το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Η πρώτη μας αγωνιστική θα είναι το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ίσως η πιο σημαντική αναμέτρηση της χρονιάς. Ξέρω για την επιθυμία όλων των οπαδών μας. Ξέρω τι συνέβαινε και στη Ρώμη και το Μιλάνο. Όταν πήγα με τον πρόεδρο στο γήπεδο. Το φαντάστηκα γεμάτο. Όλοι θέλουν να αποτελούν κομμάτι μίας τέτοιας αναμέτρησης. Δεν έχω προλάβει να μπω στη φιλοσοφία αυτού του ματς, όμως λατρεύω να είμαι μέρος τέτοιων ματς».

Τι μπορούν να περιμένουν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι: «Βρήκα μία ομάδα συγκεκριμένη. Αυτό το διάστημα κάνουμε προπονήσεις χωρίς τους πέντε διεθνείς (Μπεργκ, Καρέλης, Νίνης, Πράνιτς και Χουχούμης) και κάνουμε προπονήσεις με παιδιά από την ομάδα Νέων. Προσπαθούμε σε αυτό το μικρό χρονικό διάσημα να προετοιμαστούμε για την αναμέτρηση. Δε θα ήθελα πριν μιλήσω να μάθω την ομάδα και να κατανοήσω την φιλοσοφία της. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και τους διευθυντές που με ενημερώνουν για τα πάντα. Η τελευταία λέξη όμως ανήκει σε εμένα. Θέλω να κατανοήσω πλήρως ορισμένα πράγματα και μετά να μιλήσουμε».

Την επιστροφή του Μίκαελ Εσιέν: «Είναι ένας διάσημος παίκτης. Τον ήξερα από το Μιλάνο και τον είχα αντιμετωπίσει με την Ίντερ. Όντως το καλοκαίρι ήταν μία από τις καλύτερες μεταγραφές του συλλόγου. Χρειάζεται να έχουμε μία προσεκτική προσέγγιση. Εγώ θα λαμβάνω υπ’ όψιν τις αναφορές που έχω από το ιατρικό επιτελείο και τα όσα μου λέει ο ίδιος. Έχει βγάλει τις τελευταίες προπονήσεις. Είναι ένας έμπειρος παίκτης, που ξέρει πολύ καλά το σώμα του. Θα πρέπει να δείξουμε υπομονή, να μην πιέσουμε καταστάσεις και μέρα με τη μέρα να ανεβάζει εκείνος ρυθμό».

Το προφίλ του και τη συνεργασία με τον Παναθηναϊκό: «Ομολογουμένως είμαι ένας νέος προπονητής. Στάθηκα λίγο τυχερός στα πρώτα βήματα της καριέρας μου, επειδή έχω 100 παρουσίες στο πρωτάθλημα της Ιταλίας και στο Europa League. Αυτό ήταν μία μεγάλη ευκαιρία για έναν προπονητή σαν εμένα. Έχω εμπιστοσύνη στο πρότζκετ που μου προτάθηκε από τον Παναθηναϊκό και οι φιλοδοξίες μας συμβαδίζουν. Έχουμε ένα μείγμα παικτών: νέους που έχουν όρεξη και έμπειρους που έχουν διάθεση να προσφέρουν. Μιλάμε μόνο για το παρόν, και το μέλλον μου είναι στον Παναθηναϊκό».

Την τακτική που θα ακολουθεί ο Παναθηναϊκός με εκείνον στον πάγκο: «Σίγουρα είμαι σε έναν μεγάλο σύλλογο με πολλά πρωταθλήματα. Όπως λέμε και στην Ιταλία, η επίθεση φέρνει τα εισιτήρια και η άμυνα τα πρωταθλήματα».

Το μήνυμα που θα ήθελε να στείλει στον κόσμο: «Έχω μεγάλο σεβασμό για την κατάσταση που βρήκα εδώ. Κάποιες φορές οι ομάδες έχουν τα πάνω και τα κάτω τους. Θα ήθελα τη στήριξη των οπαδών για να μπορέσουμε να τους δώσουμε χαρά. Αυτό όμως θα συμβεί αν θα δώσουμε εμείς το 100% του εαυτού μας».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]