noodles volos banner

Έπιασε ήδη τα 30 εκατ. από το Τσάμπιονς Λιγκ ο Ολυμπιακός

Ρεκόρ εσόδων αναμένεται να κάνει φέτος ο Ολυμπιακός από το Τσάμπιονς Λιγκ, μετά και τη δεύτερη εκτός έδρας νίκη στη φάση των ομίλων. Τα έσοδα από την εφετινή παρουσία των ερυθρολεύκων στο Τσάμπιονς Λιγκ ήδη εκτιμάται ότι έχουν φτάσει στα 30 εκατομμύρια ευρώ καθώς φυσικά από φέτος τα οικονομικά δεδομένα στην διοργάνωση έχουν αναπροσαρμοστεί.
Στο ποσό αυτό υπολογίζονται τα χρήματα από το market pool, τη συμμετοχή στον όμιλο και τις νίκες που έχει πετύχει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Πρέπει να σημειωθεί ότι το 2009-10 ο Ολυμπιακός είχε εισπράξει 27,694 εκατ. ευρώ όταν είχε περάσει στους 16 της διοργάνωσης και είχε αποκλειστεί από την Μπορντό. Αυτή ήταν και η χρονιά που οι ερυθρόλευκοι είχαν «πιάσει» τα περισσότερα έσοδα από την παρουσία τους στη διοργάνωση.