"Ροντέο" δίχως νικητή στην Τρίπολη
- Published in Superleague
Χωρίς νικητή, 1-1, έληξε η αναμέτρηση του Αστέρα απέναντι στην Ξάνθη στο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης». Από ένα ημίχρονο είχαν οι δύο ομάδες στο παιχνίδι. Το πρώτο ανήκε στους γηπεδούχους, που προηγήθηκαν με όμορφο γκολ του Σκούρτη, ενώ είχαν νωρίτερα δοκάρι κι έχασαν πέναλτι (το οποίο κακώς υπέδειξε ο Θάνος) με τον Παπαδόπουλο. Καλύτεροι οι Ακρίτες στην επανάληψη. Η ομάδα του Λουτσέσκου αγωνίστηκε με παίκτη παραπάνω απ’ το 55’ λόγω -σωστής-αποβολής του Τουρμένα και απάντησε με πανέξυπνο πλασέ του Νιέτο στο 68’.
Συνθέσεις:
Αστέρας Τρ.: Μπαντής, Παντελιάδης, Αλόκο, Λούι, Χαμντανί (71' Γιάννου), Έντερσον, Ιγκλέσιας, Μπερτόλιο, Νίκο Φερνάντες (57’ Σανκαρέ), Παπαδόπουλος, Σκούρτης (61' Κουρμπέλης).
Ξάνθη: Τσενάμο, Μπέρτος, Γουάλας, Φάρκας, Φλίσκας, Παπαστεργιανός, Βασιλακάκης, Ντιμιτρόφ, Λουσέρο (46’ Ερέα), Μπαξεβανίδης (56’ Νιέτο), Ράνος (72' Καπετάνος).