Φεύγουν παίκτες από τον Εργοτέλη
- Published in Football League
Ανοιχτή η «πόρτα» στον Εργοτέλη. Ακόμα δύο μέρες θα περιμένουν οι παίκτες του Εργοτέλη για να μάθουν το αν και πότε θα πάρουν χρήματα. Οι προσπάθειες που έγιναν από πλευράς διοίκησης τις μέρες των Χριστουγέννων δεν απέφεραν «καρπούς» και η τελευταία ενημέρωση που υπάρχει είναι ότι μέχρι την Τετάρτη θα ενημερωθούν επίσημα προκειμένου να αποφασίσουν και αυτοί από την πλευρά τους αν θα παραμείνουν ή όχι στην ομάδα. Ήδη κάποιοι έχουν πάρει την απόφαση να φύγουν είτε με συναινετική λύση, είτε ακολουθώντας τον δρόμο της προσφυγής.
Να σημειωθεί ότι οι ξένοι (Ινιατς, Κ. Καμαρά και Καλέ) έχουν ήδη αποχωρήσει και πολύ δύσκολα θα επιστρέψουν. Επίσης ο Γρομητσάρης έχει συμφωνήσει με την Κέρκυρα, ενώ ο Παμλίδης κατέθεσε προσφυγή και οδεύει προς Κέρκυρα!
Στη χθεσινή προπόνηση πήραν μέρος και αρκετοί ποδοσφαιριστές από την Κ20 που δεν αποκλείεται να στελεχώσουν την πρώτη ομάδα, εφόσον δεν αλλάξει προς το καλύτερο η κατάσταση.