Κατέθεσε το αίτημα η ΕΠΣΘ για να κηρυχθεί έκπτωτο το δ.σ. της ΕΠΟ
- Published in ΕΠΣΘ
Το είπε και το έκανε... Σήμερα η ΕΠΣ Θεσσαλίας προχώρησε στην κατάθεση του αιτήματος στο Ειρηνοδικείο για να κηρυχθεί έκπτωτο το ΔΣ της ΕΠΟ, σύμφωνα με το sportfm.gr. Aύριο θα γίνει γνωστή η ημερομηνία που θα εξετασθεί το αίτημα αυτό. Πρέπει να θεωρείται -όμως- δεδομένο ότι θα συμβεί μέσα στις επόμενες ημέρες.
Θυμίζουμε ότι η ΕΠΣ Θεσσαλίας στο αίτημα αυτό παρουσιάζει 16 λόγους που θα πρέπει να κηρυχθεί έκπτωτο το τρέχον ΔΣ της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας. Στην περίπτωση που γίνει αποδεκτό το αίτημα αυτό, η ΕΠΣ Θεσσαλίας έχει ήδη προτείνει άτομα να αναλάβουν τη διοίκηση της ΕΠΟ...
Last modified onTuesday, 02 June 2015 19:39
