Φιλικό στον Αλμυρό την Κυριακή
- Published in ΕΠΣΘ
Μετά το φαγητό και το εορταστικό των ημερών, οι ποδοσφαιριστές του ΓΣ Αλμυρού και του Πυράσου επιστρέφουν αύριο Κυριακή στους αγωνιτικούς χώρους. Θα παίξουν φιλικό παιχνίδι για καλό σκοπό. Συγκεκριμένα, ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 15:00 στο στάδιο "Αθ. Ραγάζος" και τα έσοδα από τα εισιτήρια θα διετεθούν σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη. "Ένα μεγάλο φιλικό για έναν μεγάλο σκοπό" όπως αναφέρεται στη σχετική αφίσα.