Logo
Print this page

Ανακοίνωση παραίτησης Μάκη Γαρμπή από τον Εθνικό

“Με λύπη διαβάσαμε τον μη ορισμό διαιτητών από την Ε.Π.Σ. Θεσσαλίας λόγω οφειλών την περίοδο 2011-12 που δημιούργησαν άλλοι παράγοντες της διοίκησης τότε, που καλούμαστε εμείς να πληρώσουμε σήμερα που πήραμε προίκα από την παλιά διοίκηση της Ε.Π.Σ Θ που οφείλουν οι ίδιοι ακόμα και σήμερα τα κινητά τους και την Δευτέρα το έχετε θέμα συνελεύσεως να αποφασίσουν οι παράγοντες αν θα πληρωθούν η όχι!!!!!!Λυπούμαστε γιατί δεν βλέπει κανείς τον αγώνα που κάνουμε χωρίς γήπεδο [βοηθητικό]αποδυτήρια, να πληρώνουμε, να κάνουμε προετοιμασία ή προπόνηση και να δίνουμε τα περισσότερα χρήματα για δελτία, γιατρούς από την τσέπη κάποιων ανθρώπων για αυτό που λέγεται ερασιτεχνικό. Το πρόβλημα σας δεν είναι ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΒΟΛΟΥ αλλά ένας άνθρωπος που λέγεται ΑΔ.ΓΑΡΜΠΗΣ και εκεί εστιάζετε το θέμα από ότι έχουμε καταλάβει και φάνηκε και στις εκλογές τις πρόσφατες. Ενημερώνουμε ότι το τελευταίο παιχνίδι είναι της Κυριακής με πρόεδρο τον ΑΔ. ΓΑΡΜΠΗ και από Δευτέρα η παραίτηση θα βρίσκεται στα "χέρια" των παλαιμάχων της ομάδας όπως και στην διοίκηση της Ε.Π.Σ.Θ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους προέδρους που μας παραχώρησαν παίκτες χωρίς κανένα αντάλλαγμα την Αγ. Παρασκευή τον κύριο Ζαρίφη για τις προπονήσεις και την προετοιμασία της ομάδας μας και τον Μίλτο Καλόγηρο που ότι χρειαστήκαμε μας στάθηκε. Τέλος σας ενημερώνουμε ότι θα οριστεί ημερομηνία για παραίτηση συμβουλίου και προαναγγελία εκλογών. Σας ευχαριστούμε για τον σεβασμό που μας δείξατε!!!!!!!!”

Last modified onFriday, 18 December 2015 22:46
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]