Ακτσιαλής για ΕΠΟ και ποινές της Γ’ Εθνικής
- Published in Γ' Εθνική
Συνέντευξη, που διήρκεσε περίπου μισή ώρα, παραχώρησε στον BlueHeartFM 105,1, ο Γενικός Γραμματέας της Διοικούσας Επιτροπής ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου, Αντώνης Ακτσιαλής, μιλώντας για τα αγωνιστικά των κυανόλευκων, την Ομοσπονδία, την Γ’ Εθνική και την ΕΠΣΘ.
Αρχικά, αναφέρθηκε στα αγωνιστικά, τονίζοντας πως η Δ.Ε. του τμήματος ποδοσφαίρου της ομάδας είναι πολύ χαρούμενη για τη νίκη επί του Εθνικού Φιλιππιάδας, συνέστησε, όμως, την προσοχή στους παίκτες και τους προπονητές, ώστε να πάρουν οπωσδήποτε τους τρεις βαθμούς, κόντρα στον Αχιλλέα την Κυριακή που έρχεται, προκειμένου «να μη χάσουμε το πλεονέκτημα που κερδίσαμε», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην ΕΠΟ και την εκτίμηση των ανθρώπων της προς τη Νίκη, κάτι που οφείλεται και στις καλές σχέσεις του κ. Ακτσιαλή με την τωρινή διοίκηση. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη μονομαχία Γραμμένου – Ελευθεριάδη, σχετικά με την προεδρεία της ΕΠΟ, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Θεσσαλίας τάσσεται υπέρ του πρώτου.
Όσον αφορά τις τιμωρίες και τους νέους κανονισμούς της Ομοσπονδίας, σχετικά με τα τυχόν απρόοπτα εντός γηπέδου, ανέφερε πως αυτά που τιμωρούνται είναι τα υβριστικά συνθήματα, οι δάδες εντός αγωνιστικού χώρου, τα βεγγαλικά και η είσοδος φιλάθλων εντός αγωνιστικού χώρου. Τα πρόστιμα αγγίζουν περίπου τις 2.000 ευρώ σε κάθε ενδεχόμενη τιμωρία και σε περίπτωση που κάποια ομάδα είναι υπότροπη, υπάρχει κίνδυνος ακόμα και τιμωρίας της έδρας. Σε περίπτωση που κάποια ομάδα δεν έχει να πληρώσει τα πρόστιμα, κατάσχονται οι επιχορηγήσεις που δίνονται στις ομάδες από την Ένωση της Γ’ Εθνικής.
Τέλος, μίλησε για τον πρόεδρο της ΕΠΣΘ και αντίπαλό του κατά τις τελευταίες εκλογές της Ένωσης, κ. Λασκαράκη, τονίζοντας πως κάνει σωστά μέχρι στιγμής τη δουλειά του, ενώ φρόντισε να θυμίσει πως οι επόμενες εκλογές θα πραγματοποιηθούν στο τέλος του Φεβρουαρίου του 2017, καθώς ήταν νικητής των εκλογών «ουράς» και δε θα συμπληρώσει τετραετία.
