Γύρισε στον Εργοτέλη ο Γενιτσαρίδης
- Published in Γ' Εθνική
Επέστρεψε στον Εργοτέλη στη νέα του προσπάθεια στη Γ' Εθνική ο Μανώλης Γενιτσαρίδης, ο αμυντικός που στο δεύτερο μισό της περασμένης περιόδου αγωνίστηκε στον Πύρασο. Ο 20άχρονος δεξιός μπακ κατέγραψε 9 συμμετοχές με 672 λεπτά με την ομάδα της Ν. Αγχιάλου και είχε αρκετά καλή παρουσία.
Σε δηλώσεις του, ανέφερε: «Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην ομάδα μου, τον Εργοτέλη. Κατά τη συνάντηση μας με τον Πρόεδρο κατάλαβα αμέσως πόσο αγαπάει την ομάδα και επιθυμεί να την οδηγήσει στην Super League. Γι’ αυτό και με τιμά ιδιαίτερα ότι θα είμαι μέλος αυτής της προσπάθειας. Θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε τον στόχο μας».
Μαζί με τον Γενιτσαρίδη, ο Εργοτέλης ανακοίνωσε την επιστροφή επίσης των Ζαν Κούρτι και Κώστα Γαρεφαλάκη.