Logo
Print this page

Νέο Δ.Σ. για δυνατό Blue Club

Στη συγκρότηση νέου Δ.Σ. στο Blue Club προχώρησαν τα μέλη του μετά τις εκλογές που έγιναν την περασμένη Κυριακή 26/6.

Η ανακοίνωση που εξέδωσαν έχει ως εξής:

«Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τα μέλη μας ότι χθες συγκροτήθηκε το νέο προεδρείο του ΔΣ του συνδέσμου μας, το οποίο απαρτίζεται από τους εξής.

Ζεμπίλας Βαγγέλης

Καραγιάννης Λευτέρης

Βατσαρέας Αποστόλης

Ασλανίδης Γιώργος

Αλεξίου Αλέκος

Κοσμόπουλος Γιώργος

Ευχαριστούμε από καρδιάς τα μέλη που μας έκαναν την τιμή να μας εμπιστευτούν την διοίκηση του ιστορικού μας συνδέσμου.

Ο σύνδεσμος μας έχει ανοιχτές τις πόρτες και την αγκαλιά του για όσους Νικιώτες συνάδουν με τις αξίες που πρεσβεύει και καλεί όλα τα αδέρφια να μας πλαισιώσουν, γιατί η Νίκη χρειάζεται ένα δυνατό Blue Club -Θύρα 3 «Π. Ντοκούζης»

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]