Στη μνήμη του Αλέξανδρου...
- Published in Γ' Εθνική
Μετά την είσοδο των ομάδων στον αγωνιστικό χώρο και λίγα δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσει το χθεσινό ντέρμπι στο γήπεδο “Π. Μαγουλάς”, οι ποδοσφαιριστές της Νίκης, με επικεφαλής τον Φίλιππο Σκοπελίτη, κατευθύνθηκαν προς την κερκίδα της Θύρας 3, εκεί όπου οι οπαδοί -ως συνήθως- είχαν αναρτήσει πανό με τη φωτογραφία του αδικοχαμένου αδερφού του, Αλέξανδρου. Στο ντεμπούτο του με την κυανόλευκη φανέλα, ο Φίλιππος εναπόθεσε μία ανθοδέσμη κι ασπάστηκε τη φωτογραφία, το ίδιο έκαναν και οι συμπαίκτες του. Δείτε μερικές φωτογραφίες:
Tagged under
