Απορρίφθηκε η έφεση - Οριστικά χωρίς κόσμο με Φιλιππιάδα
- Published in Γ' Εθνική
Η δευτεροβάθμια πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ δεν έκανε δεκτή την έφεση, από πλευράς Νίκης, σχετικά με την ποινή που της επιβλήθηκε από το ματς με τον Αιγινιακό.
Ως εκ τούτου, οι κυανόλευκοι καλούνται να παίξουν στο ντέρμπι της Κυριακής, χωρίς τον κόσμο τους στο "Π. Μαγουλάς", ενώ οι διοικούντες της ομάδας θα πρέπει να καταβάλουν και χρηματικό πρόστιμο, αξίας 2.500 ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση αυτή στηρίχθηκε στο γεγονός πως ο διαιτητής της αναμέτρησης με τον Αιγινιακό στη Χάλκη είχε γράψει στο φύλλο αγώνος πως ορισμένοι φίλοι της ομάδας των τυπικά γηπεδούχων, στη φάση του γκολ της Νίκης, κινήθηκαν απειλητικά προς τον τερματοφύλακα των φιλοξενουμένων, Τόλιο.
Last modified onFriday, 30 October 2015 16:50
Tagged under