Στην ΑΕΚ ο 15χρονος Σπανόπουλος της ΑΕΒΔ
- Published in Μπάσκετ
Ένας 15χρονος καλαθοσφαιριστής, που έκανε τα πρώτα του μπασκετικά βήματα στην Αθλητική Ένωση Βόλου Διμηνίου, θα φοράει από τη νέα αγωνιστική σεζόν τη φανέλα με τον Δικέφαλο αετό στο στήθος και τα κιτρινόμαυρα της ΑΕΚ. Μεγάλη επιτυχία αποτελεί για τον ίδιο τον νεαρό, αλλά και για τον σύλλογο του και την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στα τμήματα των ακαδημιών του, η επιλογή του νεαρού να στελεχώσει τα τμήματα υποδομών της ΑΕΚ και να παρακολουθείται στενά από τους ανθρώπους της ομάδας, που βλέπουν στο πρόσωπο του ένα μεγάλο ταλέντο. Η μεταγραφή ολοκληρώθηκε και η ΑΕΒΔ εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
"Στις 27 Ιουλιου 2015 η ομαδα μας, Αθλητικη Ενωση Βολου Διμηνιου, ολοκληρωσε τη μετακινηση-μεταγραφη του φερελπιδος νεαρου αθλητη μας Παναγιωτη Σπανοπουλου στην ΚΑΕ Α.Ε.Κ. Ο Παναγιωτης Σπανοπουλος αγωνιστηκε στην ΑΕΒΔ απο το 2010, οταν και ξεκινησε το μπασκετ. Σημερα ειναι 15 ετων και βλεπει ενα ονειρο του να γινεται πραγματικοτητα. Ειναι το ξεκινημα του ταξιδιου του νεαρου αθλητη (οχι πια ΜΑΣ), στον χωρο του επαγγελματικου μπασκετ. Η ομαδα μας, ΑΕΒΔ, καταρχάς τον συγχαιρει και του ευχεται μονο επιτυχια. Ο Παναγιωτης Σπανοπουλος εχει αγωνιστει σε ολα τα αναπτυξιακα κλιμακια του μπασκετ, τα τελευταια 2 χρονια, και φετος συμμετείχε και στην προετοιμασια της προ-Εθνικης ομαδας των Παιδων. Η επομενη χρονια θα ειναι σιγουρα δικη του, δεδομενου του γεγονοτος οτι και το 2016 θα αγωνιζεται στην κατηγορια των Παιδων. Η αποφαση για το συλλογο της ΑΕΒΔ ηταν δυσκολη, μιας και για τον Παναγιωτη εδειξαν ενδιαφερον αλλες 4 ομαδες, της Θεσσαλονικης και της Αθηνας. Ομως, δεδομενης της συνεργασιας-επικοινωνιας της οικογενειας του αθλητη και της διοικησης της ομαδας (Σ. Κατσαφουρης-Κ. Μπανιας), παρθηκε η καλυτερη αμοιβαια επωφελης αποφαση για το μελλον του Παναγιωτη. Θα θελαμε λοιπον να ευχαριστησουμε την οικογενεια του Π. Σπανοπουλου, για την σταση και την υπομονη που ειχε, κατα τη διαρκεια ολοκληρης της διαδικασιας, και φυσικα την εμπιστοσυνη που επεδειξε στην ΑΕΒΔ, οτι θα φερει εις περας την μετεγγραφη-μετακινηση του Παναγιωτη, οπως και εγινε. Σημαντικη ηταν και η συμβολη της ΚΑΕ ΑΕΚ, δια των εκπροσωπων της κκ Σ. Δουβη (Αντιπροεδρο ΚΑΕ ΑΕΚ), και Ν. Αποστολιδη (Υπευθυνο Ακαδημιων ΑΕΚ), οι οποιοι βρεθηκαν στο Βολο για να συζητησουν και να δωσουν το στιγμα και τη διαθεση να ενταξουν τον νεαρο Παναγιωτη στην ομαδα της ΑΕΚ. Οι συνομιλιες συνεχιστηκαν επι τουλαχιστον 3 εβδομαδες, γεγονος που εδειξε το ειλικρινες ενδιαφερον της Ενωσης για τον αθλητη της ΑΕΒΔ. Η συνεργασια με την ΚΑΕ ΑΕΚ μολις αρχισε και φυσικα θα αποδωσει καρπους και για τον Παναγιωτη αλλα και για αλλους νεους αθλητες οι οποιοι θα βρεθουν στο επιπεδο, οπου μια ομαδα οπως η ΚΑΕ ΑΕΚ, μπορει να τους προσφερει ενα μελλον γεματο μορφωση, επιτυχια και επαγγελματικες απολαβες, οταν φυσικα ενηλικιωθουν".