Logo
Print this page

Ευχαριστήριο από τη διοίκηση του Ολυμπιακού Βόλου

Τους πρώην προέδρους της ΠΑΕ ευχαριστεί η διοίκηση του Ολυμπιακού Βόλου για την προσφορά τους σε αθλητικό υλικό. Αναλυτικά, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, "τo διοικητικό συμβούλιο του ΑΣ Ολυμπιακός Βόλου 1937 ευχαριστεί ιδιαίτερα τους Γεώργιο Τόρη και Γεώργιο Βαρούτσικο για την προσφορά αθλητικού υλικού στις ακαδημίες ποδοσφαίρου της ομάδας μας. Στέκονται πάντα αρωγοί στον Ολυμπιακό Βόλου".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]