noodles volos banner

Sold out με Ολυμπιακό!

Ούτε τρεις μέρες δεν χρειάστηκαν για να εξαντληθούν τα εισιτήρια του κυριακάτικου αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό!

Η διοίκηση της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ενημέρωσε το πρωί της Τετάρτης (4/2) πως τα εισιτήρια για το ντέρμπι της Κυριακής εξαντλήθηκαν σε όλες τις θύρες. Η διάθεση των εισιτηρίων είχε ξεκινήσει τη Δευτέρα, ωστόσο η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη, όπως και η κινητοποίηση των φίλων του «Δικεφάλου του Βορρά» που τα... εξαφάνισαν σε χρόνο ρεκόρ. Εξάλλου, το παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό έχει μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο για την κούρσα του πρωταθλήματος, όσο και για την κόντρα που υπάρχει ανάμεσα στις δύο ομάδες το τελευταίο διάστημα. Το σίγουρο είναι πάντως πως η Τούμπα θα είναι κατάμεστη...

Αναλυτικά η ενημέρωση από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ:

Τα εισιτήρια για το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός τελείωσαν σε όλες τις θύρες. Μακάρι να είχαμε άλλα τόσα!