Logo
Print this page

Ανακοίνωσε δύο μεταγραφές η Κέρκυρα

Μπορεί η Super League να αποφάσισε τον υποβιβασμό της Κέρκυρας στη Football League, η διοίκηση της ομάδας όμως συνεχίζει την ενίσχυση σύμφωνα με το μεταγραφικό σχεδιασμό που είχε εκπονηθεί από την αρχή του καλοκαιριού.
Αναλυτικά οι ανακοινώσεις:
Η ΠΑΕ Κέρκυρα ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή, Aleksandar Šolić, τον οποίο και καλωσορίζει στην οικογένεια της ομάδα μας. Ο Šolić υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας ενός έτους (έως τις 30/6/2016), ενώ θα αγωνίζεται με τη φανέλα με τον αριθμό «12». Γεννήθηκε στη Ριέκα στις 29/1/1983, αγωνίζεται στη μεσοεπιθετική γραμμή.
H ΠΑΕ Κέρκυρα ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή, Viera Ellong Doualla, τον οποίο και καλωσορίζει στην οικογένεια της ομάδας μας. Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα μέσος, υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας τριών ετών (έως τις 30/6/2018). Γεννήθηκε στις 14/6/1987. Ξεκίνησε στην καριέρα του στο Καμερούν, σε ομάδες όπως οι Mάουντ Κάμερουν και η Καϊμάν, προτού, το 2006, μετακομίσει στη γειτονική Ισημερινή Γουινέα. Η σεζόν 2012-13 τον βρήκε στην Γκαμπόν με τη φανέλα της Σέρκλ Εμπερί Σπορτίφ, ενώ την τελευταία διετίας (2013-’15) επέστρεψε στη Γουινέα αγωνιζόμενους στους Πάνθερς. Με δεδομένη τη μακρά θητεία του στη Γουινέα, προ ετών απέκτησε την υπηκοότητα, αγωνιζόμενος από το 2011 στην εθνική ομάδα της χώρας, με την οποία και συμμετείχε, έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στη μεσαία γραμμή, τόσο στο Copa Africa του 2012, όσο και σ' αυτό του 2015.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]