Logo
Print this page

Ψάχνεται για επαναπατρισμό ο Γέσιτς

Στη Σερβία θέλει να συνεχίσει την καριέρα του ο Ιβάν Γέσιτς, μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Αχαρναϊκό. Ο Σέρβος επιθετικός, που πέρασε και από τη Νίκη Βόλου, θέλει να επιστρέψει στην πατρίδα του, μετά από έξι χρόνια αγωνιστικής παρουσίας στην Ελλάδα. Το τέλος της συνεργασίας του με τον Αχαρναϊκό, μάλιστα, συνδυάστηκε με την πιο παραγωγική του σεζόν, κατά την οποία αγωνίστηκε σε 33 ματς πετυχαίνοντας 14 τέρματα. 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]