Logo
Print this page

ΕΠΟ: Δεν θα συμπληρώνονται τα κενά ομάδων

Η ΕΠΟ με επίσημη ανακοίνωσή της γνωστοποίησε την αλλαγή του ΚΑΠ και στο επίμαχο σημείο που «καίει» τον Άρη, αναφέρει ότι δεν θα συμπληρώνεται ένα πρωτάθλημα με ομάδες, ακόμη και αν δεν συμπληρώνουν τον προκαθορισμένο αριθμό!
Στο επίσημο σάιτ της ΕΠΟ αναφέρονται τα εξής: «Αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Ε.Π.Ο. (Ενότητα «Ε.Π.Ο./Κανονισμοί και Δίκαιο») οι νέοι, τροποποιημένοι με τις αποφάσεις της Εκτελεστικής Επιτροπής στις συνεδριάσεις στις 10.06.2015 (Νο 44) και 25.06.2015 (Νο 45) Κανονισμοί: Κανονισμός Αγώνων Πρωταθλημάτων (Κ.Α.Π.) Επαγγελματικών Ομάδων, Κανονισμός Ιδιότητας και Μετεγγραφών Ποδοσφαιριστών, Πειθαρχικός Κώδικας, Κανονισμός Λειτουργίας Διαιτητικού Δικαστηρίου Ποδοσφαίρου».

Διαβάζοντας στη σχετική ενότητα αναφέρονται τα εξής:
«ΚΑΠ Επαγγελματικών ομάδων 2015-16″:
«1. Η συμμετοχή των ομάδων στα πρωταθλήματα του άρθρου 3, και σε όλους τους αγώνες τους είναι υποχρεωτική, σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται από τις προκηρύξεις τους. Στην περίπτωση που δεν τηρείται αυτή η υποχρέωση, επιβάλλονται οι κυρώσεις που, κατά περίπτωση, ορίζονται από τον παρόντα Κανονισμό.
2. Σε περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, η έναρξη των πρωταθλημάτων δεν μπορεί να γίνει με τον προκαθορισμένο αριθμό ομάδων, ο αριθμός τους δεν συμπληρώνεται για κανένα λόγο».

Πρόκειται για σαφή αλλαγή του κανονισμού που κλείνει τον δρόμο για τη συμπλήρωση των ομάδων, χωρίς πάντως να διευκρινίζεται εάν αυτό ισχύει από φέτος ή από τη νέα αγωνιστική περίοδο! Θυμίζουμε ότι η περσινή προκήρυξη ανέφερε ότι η Football League της περιόδου 2015-16 θα γίνει με 20 ομάδες και εκεί "πατάει" ο Άρης ώστε να διεκδικήσει μέσω μπαράζ ή απευθείας ανόδου των δευτεραθλητών της Γ' Εθνικής τη συμμετοχή στην παραπάνω κατηγορία.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]