noodles volos banner

Ποδοσφαιρικός «φασισμός» για προσωπικά απωθημένα…

 

Όλοι οι Βολιώτες είναι μάρτυρες ενός απίστευτου σήριαλ με πολλά επεισόδια που διαδραματίζεται με την ΕΠΣΘ, την ΕΠΟ αλλά και σε πολιτικό ακόμα επίπεδο. Διαβάζουμε συνεχώς για λεκτικές επιθέσεις, για διαφορετικά «στρατόπεδα», για μία ΕΠΣΘ που δεν ξέρει τι θέλει, για έντονο παρασκήνιο, για μία κατάσταση χαμού, που έχει προκληθεί από έναν και μόνον άνθρωπο.

Θα συμφωνήσουμε ότι ξέρει όσο κανείς άλλος το ελληνικό ποδόσφαιρο. Θα συμφωνήσουμε ότι υπάρχει σαπίλα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Αλλά το θέμα δεν είναι μόνο τι ξέρεις, αλλά πως το χρησιμοποιείς, για ποιον σκοπό και ποιος ακριβώς είσαι εσύ που πας να μιλήσεις για κάθαρση.

Όλος αυτός ο ποδοσφαιρικός "φασισμός" που πάει να περάσει στη Μαγνησία και που την προηγούμενη εβδομάδα είχε και πολιτικές προεκτάσεις, έχει να κάνει καθαρά με προσωπικά απωθημένα… Ο Βόλος, η ΕΠΣΘ, οι πολίτες απλά είναι τα μέσα.

Η επίθεση που έγινε στον πρώην πρωθυπουργό της χώρας έγινε για την κατάσταση της Ελλάδας και βγήκε απλά μπροστά το πρωτοπαλίκαρο μας; Η κατάσταση και η κρίση έχει επηρεάσει έναν άνθρωπο που έχει εκατομμύρια στους δικούς του λογαριασμούς και παράλληλα πως είναι δυνατόν να «συμπάσχει» ο εκατομμυριούχος με τον χαμηλοσυνταξιούχο και με τον μισθωτό; Πόσο ανόητους θεωρεί τους πολίτες; Ή θυμήθηκε ξαφνικά τώρα την Ελλάδα; Μήπως απλά πήγε να επιτεθεί στον άνθρωπο που θεωρεί ότι φταίει για την περιπέτεια του και που έχει προσωπικά μαζί του; Αυτό ήταν και τίποτα άλλο. Τα προσωπικά του απωθημένα πήγε να ικανοποιήσει. Κάποιοι απλά χειροκροτούν σαν τους παρατρεχάμενους που τους λέει το αφεντικό τους να χορέψουν και να χτυπήσουν παλαμάκια.   

Η αλήθεια με την ΕΠΣΘ έχει να κάνει με τα ίδια προσωπικά του απωθημένα. Θέλει να πάρει εκδίκηση από όλους αυτούς στο ελληνικό ποδόσφαιρο που τον έσπρωξαν στην προφυλάκιση του και όποιος είναι με αυτούς, είναι εχθρός δικός του. Και εκεί την προσωπική του εκδίκηση πάει να πάρει. Δεν τον νοιάζει ούτε η ΕΠΣΘ, ούτε η ΕΠΟ, ούτε το ελληνικό ποδόσφαιρο, το οποίο «μαρτύρησε» και περνάει ακόμη δεινά από κάποιους σαν αυτόν. Η ΕΠΣΘ είναι απλά το "μέσο" που θα τον οδηγήσει στην εκδίκηση γιατί ο ίδιος δεν μπορεί να ασχοληθεί με το ποδοσφαίρο.

Και όλα αυτά είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή κρύβεται σε αυτούς που δεν θέλουν να μιλήσουν και φοβούνται. Στην ομερτά που έχει επιβάλει, στα «πιόνια» του που σιωπούν.

Δεν εμφανίστηκε ξαφνικά ο καλός Σαμαρείτης, που δίνει τους αγώνες του για τη χώρα, για την πόλη, για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ποδοσφαιρικός "φασισμός" για προσωπικά απωθημένα είναι και τίποτα άλλο.

Στο μόνο που συμφωνούμε είναι ότι υπάρχει σαπίλα στο ελληνικό ποδόσφαιρο και πρέπει κάποια στιγμή να γίνει η επανάσταση για να καθαρίσει. Αλλά η επανάσταση δεν γίνεται ποτέ για προσωπική εκδίκηση. Η επανάσταση δεν στηρίζεται σε ιδιοτελή κίνητρα, αλλά σε πραγματικά αλτρουιστικά που στην προκειμένη περίπτωση απλώς δεν υπάρχουν. 

 

Last modified onSaturday, 27 June 2015 12:37