noodles volos banner

Παραμένει στον Οπούντιο ο Μάκης Ζαχαρόπουλος

Ως τυπική διαδικασία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η είδηση της συμφωνίας του Οπούντιου Μαρτίνου με τον Μάκη Ζαχαρόπουλο για συνεργασία και τη νέα σεζόν. Ο έμπειρος προπονητής θα παραμείνει στον “πράσινο” πάγκο για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, εξέλιξη φυσιολογική με δεδομένο ότι αμφότερες οι πλευρές έχουν μείνει απόλυτα ικανοποιημένες από τη συνεργασία τους. Η συνάντηση με τον πρόεδρο Μιχάλη Μπάτσο έγινε σε πολύ καλό κλίμα, ενώ άμεσα θα γίνουν οι πρώτες ενέργειες για την υλοποίηση του προγραμματισμού, ενόψει της νέας Γ' Εθνικής.