Περιμένουν το παιχνίδι με την ΑΕΚ για να πάρουν ανάσα
- Published in Football League
Το παιχνίδι με την ΑΕΚ περιμένουν στον Ολυμπιακό Βόλου για να πάρουν ανάσα... Ανάσα οικονομική φυσικά, αφού όπου κι αν διεξαχθεί το ματς, αναμένεται αρκετός κόσμος στις κερκίδες. Το magnesiasports σας είχε ενημερώσει οτι υπάρχουν σκέψεις αυτό να γίνει στην Αθήνα ώστε τα έσοδα να είναι πολλαπλάσια για τον Ολυμπιακό, ωστόσο παρότι επιβεβαιώθηκε και από τον κ. Βαρούτσικο προς το παρόν δεν υπάρχουν ακόμα επίσημες εξελίξεις. Από κει και πέρα και στο ΕΑΚ να γίνει το παιχνίδι αναμένεται αρκετοί φίλαθλοι από την ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας και όχι μόνο να δώσουν το παρών. Έτσι στον Ολυμπιακό Βόλου περιμένουν το παιχνίδι με την ΑΕΚ ώστε να βάλουν κάποια χρήματα στα ταμεία τους και να πληρώσουν τους ποδοσφαιριστές για να αποφύγουν τις προσφυγές... Ήδη Ιντζίδης και Μπαλντοβαλίεφ είναι ένα βήμα πριν διεκδικήσουν μέσω της νομικής οδού τα δεδουλευμένα τους. Η συγκυρία της κλήρωσης να είναι ο Ολυμπιακός Βόλου η ομάδα που θα αντιμετωπίσει η ΑΕΚ στην τελευταία της αγωνιστική στη Football League, αναμένεται να αποδειχθεί σωτήρια για την ερυθρόλευκη ΠΑΕ.