noodles volos banner

"Θα συνεχίσουμε με αξιοπρέπεια"

Λιτός στη συνέντευξη Τύπου ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος. Συγκεκριμένα, ο προπονητής του Ολυμπιακού Βόλου δήλωσε: “Δεν θα μιλήσω πολύ γιατί σήμερα είναι ημέρα του Ηρακλή. Συγχαρητήρια στον Ηρακλή, εμείς θα συνεχίσουμε με αξιοπρέπεια στα επόμενα τρία παιχνίδια".

Σε ερώτηση για το χειροκρότημα που εισέπραξε από τον κόσμο του Ηρακλή αναγνωρίζοντας την συνεισφορά του όταν φόρεσε τη φανέλα του "Γηραιού", απάντησε: "Τότε μάς είχαν φαβορί για να πέσουμε, κάναμε μια εκπληκτική πορεία στο δεύτερο γύρο και πήγαμε στις θέσεις της Ευρώπης παίξαμε καλό ποδόσφαιρο. Οι φίλοι του Ηρακλή εκτίμησαν το γεγονός ότι είχα έρθει με μηδενικό συμβόλαιο, μόνο με συμμετοχές. Ο Ηρακλής είναι εδώ, εκεί που ανήκει, όμορφα. Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο για το χειροκρότημα, είναι σπάνιο στην Ελλάδα να συμβαίνει αυτό”.

Τέλος, ανέφερε ότι σήμερα πήραν συμμετοχή οι νεαροί Κεσίδης, Ντινόπουλος, ενώ χαρακτήρισε όμορφο για το ποδόσφαιρο ότι επιστρέφουν Ηρακλής και ΑΕΚ.

Εκπροσωπώντας τους ποδοσφαιριστές, ο Ανρέας Κολίτσης είπε: “Να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα του Ηρακλή αλλά και στη δική μας ομάδα. Στο πρώτο ημίχρονο ο Ηρακλής κυριάρχησε πάρα πολύ, στο δεύτερο ανεβάσαμε στροφές αλλά ο Ηρακλής ήταν καλύτερα στημένος. Αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθεια των συμπαικτών μου. Συνεχίζουμε με αξιοπρέπεια και θα κάνουμε αυτό που κάνουμε πάντα καλά, να παίζουμε ποδόσφαιρο”.

 

Last modified onSunday, 31 May 2015 21:48