Logo
Print this page

Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Ρήγα Φεραίου

Ο Ρήγας Φεραίος επιστρέφει στο Βελεστίνο ύστερα από δύο εντός έδρας ματς που έδωσε στο γήπεδο Αρμενίου και σε ανακοίνωσή του, ευχαριστεί τους ανθρώπους της τοπικής ομάδας για την εξυπηρέτηση. Όπως αναφέρεται "η Διοίκηση του ΑΣ Ρήγα Φεραίου, οι παίκτες και ο προπονητής της ομάδας μας, ευχαριστούν θερμά την διοίκηση και την ομάδα της Δόξας Αρμενίου για την στήριξη και την ζεστή φιλοξενία που πρόσφεραν στον σύλλογο μας όλο αυτό το διάστημα, παραχωρώντας το γήπεδο Αρμενίου για τις ανάγκες του συλλόγου μας".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]