"Έπαιζε η γυναίκα μου με την ερωμένη μου"!
- Published in Football League
Με πολύτιμο βαθμό έφυγε η Λαμία από την εκτός έδρας αναμέτρηση με τα Τρίκαλα, με τον Γιώργο Βαζάκα να μην κρύβει ότι φορτίστηκε από το γεγονός ότι βρέθηκε αντίπαλος των «κυανέρυθρων». Ο έμπειρος τεχνικός, μάλιστα, είπε χαρακτηριστικά ότι έπαιξαν στο κυριακάτικο (13/12) ματς... η γυναίκα του με την ερωμένη του, στην ατάκα της χρονιάς στη συνέντευξη Τύπου!
«Ξέρετε πολύ καλά τι σχέση έχω με τον κόσμο και ο κόσμος μαζί μου. Τα Τρίκαλα είναι δική μου πόλη, είμαι δεμένος μαζί της και όπως είπα, χωρίς να θίξω πράγματα και καταστάσεις, πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα ξαναγυρίσω γιατί θέλω να τελειώσω εδώ την καριέρα μου. Βλέπετε ότι είμαι φορτισμένος. Ευχαριστώ τον κόσμο που με υποδέχθηκε, ξέρει ότι είναι μέσα στην καρδιά μου. Σήμερα έπαιζε ο επαγγελματισμός με μια ομάδα που έχω στην καρδιά μου. Χαίρομαι για το αποτέλεσμα, σίγουρα στεναχωρήθηκε αυτή η ομάδα που αγαπάω. Σήμερα έπαιζε η γυναίκα μου με την ερωμένη μου, οπότε δεν ξέρω αν θα πρέπει να χαμογελάσω», ανέφερε ο Βαζάκας.
Και πρόσθεσε: «Σε μια έδρα όπως είναι τα Τρίκαλα, φοβερή ατμόσφαιρα και πήραμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Οι παίκτες μου έπαιξαν όπως έπρεπε να παίξουν. Η Κέρκυρα, ο Απόλλων, η Λάρισα και τα Τρίκαλα είναι τέσσερις ομάδες από τις πιο ποιοτικές της κατηγορίας. Παίζει καλό ποδόσφαιρο, ξέρει τι ζητάει στο γήπεδο, έχει κίνηση. Επειδή τη γνώριζα την ομάδα, δουλέψαμε, κλείσαμε τους χώρους και όσο μπορέσαμε, κρατήσαμε το αποτέλεσμα. Είχαμε την ευτυχία να προηγηθούμε. Όσο για το γκολ που δεχτήκαμε δεν σφύριξε φάουλ πάνω στον Καραγιάννη και στην εξέλιξη της φάσης τα Τρίκαλα το εκμεταλλεύτηκαν και μας ισοφάρισαν. Νομίζω εκεί ο διαιτητής έκανε λάθος.
Είχαμε ικανότητα, γιατί δεν πιστεύω στην τύχη, αλλά στη θεία πρόνοια. Πήραμε αυτό το πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς. Η Λαμία παρότι πέρασε πολλά προβλήματα, ισορρόπησε και ίσως είναι η ώρα να παλέψει και να μπει στο γκρουπ της κορυφής".
