Δεξιώθηκε το ποδοσφαιρικό τμήμα η διοίκηση
- Published in Football League
Μία εβδομάδα πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος, η διοίκηση του Ολυμπιακού Βόλου δεξιώθηκε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα χθες το βράδυ μετά το φιλικό με τον Απόλλωνα. Μέσα σε οικογενειακό κλίμα, ποδοσφαιριστές, τεχνικό επιτελείο, διοίκηση και διοικητικό προσωπικό, έδωσαν ραντεβού στην πισίνα του Ξενία, όπου εκτός από εξαιρετικό φαγητό, η βραδιά περιείχε συζήτηση και εύθυμη διάθεση από όλους, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της ερυθρόλευκης ΠΑΕ.
Tagged under
