Ρεπό για τους ερυθρόλευκους
- Published in Football League
Ρεπό θα έχουν την Κυριακή οι ερυθρόλευκου του Απόστολου Χαραλαμπίδη και θα επιστρέψουν στις προπονήσεις τη Δευτέρα. Οι παίκτες του Ολυμπιακού θα έχουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν μία ημέρα και να πάρουν ανάσες ενόψει της συνέχειας της προετοιμασίας. Τρεις εβδομάδες απομένουν για την έναρξη του πρωταθλήματος και πλέον τα δύσκολα φαίνεται πως τελειώνουν αφού οι αυξημένοι ρυθμοί θα συνεχιστούν και την ερχόμενη εβδομάδα και έπειτα θα αρχίσουν να πέφτουν για να μπορέσει η ομάδα να παρουσιαστεί έτοιμη για τη σέντρα της Football League.
Στα θετικά οτι ο Διαμαντόπουλος πλέον γυμνάζεται κανονικά και έχει επιστρέψει σε φουλ ρυθμούς.
Tagged under