noodles volos banner

Διήμερο ρεπό στον Ολυμπιακό Βόλου

Ύστερα από παραμονή δεκατριών ημερών στο Καρπενήσι με επίπονες διπλές προπονήσεις φυσικής κατάστασης και όχι μόνο, οι παίκτες του Ολυμπιακού Βόλου έχουν την ευκαιρία για ξεκούραση κι από χθες το βράδυ, απολαμβάνουν το ρεπό που τους έδωσε ο Αποστόλης Χαραλαμπίδης. Μετά το φιλικό στη Λαμία κατά την επιστροφή της αποστολής στο Βόλο, ο προπονητής των “ερυθρολεύκων” άφησε ελεύθερους τους παίκτες του για δύο ημέρες και το ραντεβού για την επόμενη προπόνηση δόθηκε για το απόγευμα του Σαββάτου. Οι “ερυθρόλευκοι” βρίσκονται στα μισά της προετοιμασίας, έχοντας ολοκληρώσει χωρίς προβλήματα το βασικό στάδιο και σιγά σιγά θα μπουν σε ρυθμούς περισσότερων φιλικών -η διοίκηση είναι σε συζητήσεις για φιλικό στα Φάρσαλα- ώστε να μονταριστεί το σύνολο και να “δέσει” η ομάδα, να αποκτήσει την απαραίτητη ομοιογένεια. Πέρασαν 25 ημέρες από την πρώτη συγκέντρωση-προπόνηση στο ΕΑΚ κι απομένει ένας μήνας μέχρι τη σέντρα στη Football League, εφόσον βεβαίως δεν αλλάξει ημερομηνία κι ενώ νωρίτερα θα έχουν προηγηθεί οι αγώνες Κυπέλλου.