Κατέθεσε την έφεση ο Άρης
- Published in Football League
Στην τελική του ευθεία φαίνεται ότι βαδίζει το θέμα του Άρη αναφορικά με το σε ποια κατηγορία θα αγωνιστεί τη νέα σεζόν, καθώς το νομικό επιτελείο της ομάδας κατέθεσε την αναμενόμενη έφεση στην αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ. Οι Θεσσαλονικείς μετά το χθεσινό συμβούλιο της Football League, ανέλαβαν πρωτοβουλίες και προχώρησαν τις ενέργειές τους ώστε να μην χαθεί κι άλλος χρόνος. Το μόνο που απομένει ώστε να διευκρινιστεί σε ποια κατηγορία θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν ο Άρης είναι να πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση την Πέμπτη το μεσημέρι, με τη διοίκηση των «κίτρινων» να εκφράζουν την αισιοδοξία τους ότι τελικά θα καταφέρουν να αγωνιστούν στη Football League.