Logo
Print this page

Πρόστιμο «μαμούθ» απο Πλεξίδα στους παίκτες της ΑΕΛ

Άσχημο είναι το κλίμα στην ομάδα της ΑΕΛ μετά το καταδικαστικό αποτέλεσμα στην Καρδίτσα! Την Δευτέρα (23/3) βρέθηκε στα αποδυτήρια της ομάδας ο εκτελεστικός διευθυντής Σωτήρης Μάρκου που διάβασε επιστολή του ισχυρού άνδρα της ΑΕΛ Βαγγέλη Πλεξίδα που ανέφερε πως οι παίκτες θα πληρώσουν πρόστιμο για την ήττα στο τελευταίο ματς 50.000 ευρώ, καθώς και για τον αγώνα με τον Πιερικό (17η αγωνιστική) με το ίδιο ποσό για τους παίκτες που αγωνίστηκαν. Συνολικά λοιπόν επιβλήθηκε από πλευράς Πλεξίδα το ποσό των 100.000 ευρώ, αφού όπως αναφέρει ο ίδιος σε αυτά τα δύο ματς χάθηκε η είσοδος στην τριάδα.

athleticlarissa.gr

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]