ΠΑΕ Ολυμπιακός: Λέμε όχι στον ρατσισμό
- Published in Football League
Ακόμη μία φορά ο Ολυμπιακός αποδεικνύει την κοινωνική του ευαισθησία. Με αφορμή την Παγκόσμια μέρα κατά του ρατσισμού ποδοσφαιριστές του φωτογραφήθηκαν στο ΕΑΚ κρατώντας το μήνυμα «NO TO RACISM».
Η ανακοίνωση της ερυθρόλευκης ΠΑΕ: "Με αφορμή την 21η Μαρτίου, παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού, οι ποδοσφαιριστές και το επιτελείο της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου περνάνε το δικό τους ηχηρό μήνυμα: « ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ», «NO TO RACISM». Ο ρατσισμός δεν έχει θέση στο ποδόσφαιρο το οποίο πρέπει μόνο να μας ενώνει".
Last modified onFriday, 20 March 2015 15:26
Tagged under