«Δεν γίνεται όποτε κερδίζουν οι παίκτες το ματς να είναι ύποπτο»
- Published in Football League
Στον αθλητικό δικαστή εκδικάστηκε η υπόθεση του αγώνα Ολυμπιακός Βόλου-Εθνικός Σερρών (3-2) το οποίο σύμφωνα με την UEFA είναι ύποπτο για χειραγώγηση και βρέθηκαν κατηγορούμενες και οι δυο ομάδες. Από πλευράς «ερυθρόλευκων» έδωσαν το «παρών» ο πρόεδρος της ΠΑΕ κ. Γιώργος Βαρούτσικος και ο αντιπρόεδρος κ. Γιώργος Τόρης, ενώ τις δύο ΠΑΕ εκπροσώπησε ο νομικός, Χάρης Γρηγορίου.
Όπως ανέφερε η έδρα, μειώθηκαν πολύ οι αποδόσεις στο over, ενώ ο Γιώργος Τόρης που μίλησε ως μάρτυρας ανέφερε: «Τότε είχαμε την καλύτερη επίθεση και τη χειρότερη άμυνα. Υπήρχε πολύ αέρας και έβρεχε και θα μπορούσε να γίνει γκέλα ανά πάσα στιγμή. Είχαμε τουλάχιστον 15 τελικές και το ματς ήταν over πριν σκοράρει ο Εθνικός Σερρών».
Ο κ. Γρηγορίου κατέθεσε το DVD του αγώνα και σήμειωσε ότι μετά το 3-0 οι γηπεδούχοι χαλάρωσαν. «Υπήρξε και πέναλτι που δεν δόθηκε στον Εθνικό Σερρών», είπε ο ίδιος, αλλά και ο κ. Τόρης, ενώ ο πρώτος ανέφερε: «Ο Εθνικός Σερρών ήταν προτελευταίος στη βαθμολογία και υποβιβασμένος. Οι παίκτες του στοιχήματος ήταν λογικό να παίξουν over, αφού ο άσος ήταν χαμηλός. Η κλήση της ΟΥΕΦΑ είναι βασισμένη σε μία συμπτωσιολογία. Πιθανολογείται πως υπάρχει χειραγώγηση.
Τι πάει να πει πιθανόν να έχει χειραγωγηθεί; Δεν μπορούν έτσι να σπιλώνονται ομάδες και συνειδήσεις. Βέβαια υπάρχει λύση και ας την πάρει η ΟΥΕΦΑ, να καταργηθεί το στοίχημα. Και στο ματς Ρεάλ - Σάλκε μπήκαν επτά γκολ. Εδώ χαρακτηρίζεται ο Κασμερίδης άμεσος συνεργός στοιχηματικής απάτης. Δεν γίνεται όποτε κερδίζουν οι παίκτες το ματς να είναι «ύποπτο» και όποτε οι εταιρείες το αντίθετο».
Πηγή: flnews.gr