Έχει αλλάξει τον… αέρα στα αποδυτήρια ο «Ελε»
- Published in Football League
Με ανεβασμένη ψυχολογία προετοιμάζονται για το Δευτεριάτικο Θεσσαλικό ντέρμπι με την Αναγέννηση Καρδίτσας οι παίκτες του Ολυμπιακού. Στα συν του Δημήτρη Ελευθερόπουλου, δεν είναι μόνο ότι ξεκίνησε με δύο νίκες τις υποχρεώσεις του στην ερυθρόλευκη ομάδα, αλλά και ότι έχει αλλάξει τον… αέρα στα αποδυτήρια… Ο «Ελε» έχει αλλάξει το κλίμα στις τάξεις των ποδοσφαιριστών και έχει ανεβάσει το ηθικό τους, όχι μόνο από τα δύο θετικά αποτελέσματα αλλά και χάρη στην καλή επικοινωνία που έχει με τους ποδοσφαιριστές. Αυτό είναι κάτι που το συζητούν μεταξύ τους και οι παίκτες της ομάδας. Ο Γιώργος Κούτσης σε αυτό το κομμάτι υστερούσε, ενώ για τον Ελευθερόπουλο, που κρατά πάντως χαμηλά τους τόνους και αποφεύγει τα μεγάλα και τα πολλά λόγια, φαίνεται πώς είναι ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του.
