Τεννές: "Η αξία του ηττημένου είναι αυτή που δίνει δόξα στο νικητή"
- Published in Football League
Εμφανώς ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα ο Μπάμπης Τεννές στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα, δεν παρέλειψε να εξάρει τη δυναμικότητα του Ολυμπιακού Βόλου. Ο προπονητής της Λαμίας ανέφερε: «Η αξία του ηττημένου είναι αυτή που δίνει δόξα στο νικητή, για αυτό τα πανηγύρια μας ήταν πολύ έντονα γιατί πραγματικά κερδίσαμε μια πολύ καλή ομάδα. Καταφέραμε να ξεπεράσουμε το σοκ του πρώτου γκολ που δεχτήκαμε γρήγορα. Με την πάροδο του χρόνου και με αυτά που είπαμε στα αποδυτήρια ξέραμε τι ζητάμε και το κερδίσαμε. Τα καταφέραμε στο τελευταίο λεπτό. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία το που είμαστε τώρα. Σημασία θα έχει που θα είμαστε αρχές Απριλίου. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κόσμο που έδειξε για άλλη μια φορά παρά τις καιρικές συνθήκες, ότι πιστεύει την ομάδα. Μας βοήθησε όταν χάναμε. Πίστευε ότι αυτή η ομάδα μπορεί να το γυρίσει και το γύρισε. Έχει δρόμο ακόμη αλλά νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Ένα από τα καλύτερα παιδιά που έχω συνεργαστεί είναι ο Γιώργος Κούτσης που τον είχα ποδοσφαιριστή. Έχει πολύ καλή ομάδα και νομίζω ότι θα τα καταφέρει».
Τους παίκτες της Λαμίας εκπροσώπησε ο Μιχάλης Φράγκος που πέρασε αλλαγή στο δεύτερο ημίχρονο. Ο 24χρομος μέσος είπε: «Από την αρχή ξέραμε ότι θα είναι δύσκολο παιχνίδι. Παίξαμε απέναντι σε μια ανταγωνιστική ομάδα με πολύ καλούς παίκτες. Δουλέψαμε σκληρά για να αντιμετωπίσουμε τον Ολυμπιακό Βόλου και να κερδίσουμε. Με τέτοια ανατροπή που έγινε είμαστε πολύ ευχαριστημένοι».